Calzadilla de los Herm.- Mansilla de las Mulas - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Marlies Schram-Beentjes - WaarBenJij.nu Calzadilla de los Herm.- Mansilla de las Mulas - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Marlies Schram-Beentjes - WaarBenJij.nu

Calzadilla de los Herm.- Mansilla de las Mulas

Door: Jan Schram

Blijf op de hoogte en volg Marlies

06 Juni 2017 | Spanje, Mansilla de las Mulas

Dinsdag 6 juni 2017, Calzadilla de los Hermanillos ( 828 m ) - Mansilla de las Mulas ( 805 m ), 2402 - 2426 km .

Om 7.00 uur weer op pad over een 18 km lang traject, de Calzada romana, naar Reliegos. Deze oude Via Traiana wordt steeds minder gebruikt omdat hij over een afstand van 27 km alleen maar onze overnachtingsplaats Calzadilla de los Hermanillos aandoet. Echter ons hotel was vandaag de uitvalsbasis van onze dagmars zodat we aan deze route vastzaten. Persoonlijk vond ik deze route door een eentonig vlak duinachtig landschap prettig. Fraaie akkers, vergezichten op de Picos de Europa en spaarzame plukjes bossage. Na 3 uur en 3 kwartier bereikten wij het gehucht Reliegos. Vandaaruit liepen wij naar de eindbestemming van vandaag, de weinig zeggende plaats Mansilla de las Mulas. Voor de wandelaar is dit een fijne plaats. Men kan zich heerlijk ontspannen in de autoloze steegjes en in een gezellig restaurant waar wij ons weer tegoed hebben gedaan aan een pelgrimsmenu.
Tenslotte feliciteren Marlies en ik onze zwager Willem Hoog Antink met zijn verjaardag. Voor onze schoonnicht Lisette Schram-van Diepen is het helemaal een speciale dag, immers zij ziet Sarah. Hartelijk gefeliciteerd met het nieuwe dertig!
Morgen weer meer cultuur snuiven in Leon!!!

• 06 Juni 2017 - 22:14

Ans En Willem:

En Willem zegt...HARTELIJK DANK..