Laugere - Ardenais - Reisverslag uit Ardenais, Frankrijk van Marlies Schram-Beentjes - WaarBenJij.nu Laugere - Ardenais - Reisverslag uit Ardenais, Frankrijk van Marlies Schram-Beentjes - WaarBenJij.nu

Laugere - Ardenais

Door: Jan Schram

14 April 2017 | Frankrijk, Ardenais

Vrijdag 14 april 2017, Laugere -Ardenais (1148 - 1180 km).

Vanaf Laugere liepen wij tot en met Saint-Armand-Montrond weer langs het Canal de Berry. Overigens is dat kanaal 320 km lang. Daarna volgde een landelijke route door weilanden, akkers en bossen naar Ardenais, alwaar wij nu in ons Tables d'Hotes verblijven. De maaltijd bevatte geen vlees in verband met goede vrijdag.

• 15 April 2017 - 15:29

Agnes:

Wat je allemaal niet mee maakt!! Leuk om te lezen! Wat voor verrassing wacht er jullie vanavond weer...
    Voor morgen alvast ZALIG PASEN en een goede tocht verder.
    Groeten Agnes

• 15 April 2017 - 22:31

Carla:

Dus Vegetarisch, Ben ik ook! Hele fijne paasdagen, en de groeten van de koffiedames Corrie& Lenie.

• 17 April 2017 - 11:24

Ans:

Geeft niets hoor Jan van de extra zinnen...
    Het is al geweldig dat jullie ons iedere dag wat laten mee beleven... Ik geniet...