Larceveau - Saint-Jean-Pied-de-Port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Marlies Schram-Beentjes - WaarBenJij.nu Larceveau - Saint-Jean-Pied-de-Port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Marlies Schram-Beentjes - WaarBenJij.nu

Larceveau - Saint-Jean-Pied-de-Port

Door: Jan Schram

Blijf op de hoogte en volg Marlies

15 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Maandag 15 mei 2017, Larceveau - Saint-Jean-Pied-de-Port (1934 - 1952 km).

Vandaag op naar het eindstation van het tweede deel van onze reis naar Santiago de Compostela. Weer een prachtige route over bergen en door dalen. Om 14.00 uur passeerden wij de Jacobspoort in Saint-Jean-Pied-de-Port. Thans zijn wij ingekwartierd in Gite Zuherpetha. Pas 20 mei vertrekken wij voor het derde deel van onze reis. Het is nu taak om rust te vinden, ons te reorganiseren en eventueel huren we nog een auto voor 17, 18 en 19 mei om wat uitstapjes te maken. Helaas zijn alle auto's in de regio verhuurd. Gelukkig is er in deze plaats een treinstation en treinvervoer naar onder andere de kust mogelijk.
We dachten onze reisbescheiden vanaf 20 mei te kunnen ophalen. Die informatie blijkt in de uitspanning waar wij 19 mei overnachten nog niet te zijn aangekomen.

• 15 Mei 2017 - 23:31

Carla Tieleman:

Geweldig dat jullie daar al zijn !geniet maar lekker hoor van even een rust stop!jullie zijn tenslotte pelgrims!Dat doe ik ook!wateen ervaring he! Iedere Dag is weer prachtig,ik ben nu in redondela en morgen ook een rustdag!! De mini Pelligrino!

• 16 Mei 2017 - 00:01

Agnes:

Mooi dat jullie hier zijn! Nu paar dagen rust en dan er weet tegenaan! Fijne dagen en hopelijk gauw de reispapieren binnen! Groeten uit een zonnig Noorwegen.

• 16 Mei 2017 - 11:37

Harry Koopman:

Geweldig de 2e etappe door en nu energie op doen voor de finale! SUCCES!!!

• 16 Mei 2017 - 11:51

Willem:

Lekkeropgeschoten dus....geniet maar even lekker vande rustpriode...Wij zijn momenteel op een camping nabij Royan voor eenpaar dagen...daarna naar Sebastian....

• 16 Mei 2017 - 14:01

Greetje En Dick Van Der Steen:

Dag vrienden,

Fijn dat jullie dit deel van de tocht straks af kunnen sluiten. Jullie hebben nu wel wat rust verdiend en geniet daar maar van. Wij wensen jullie weer een goede start toe en volgen met heel veel belangstelling jullie toekomstige vorderingen .
    Groeten van Greetje en Dick