Roffey - Courgis - Reisverslag uit Courgis, Frankrijk van Marlies Schram-Beentjes - WaarBenJij.nu Roffey - Courgis - Reisverslag uit Courgis, Frankrijk van Marlies Schram-Beentjes - WaarBenJij.nu

Roffey - Courgis

Door: Jan Schram

Blijf op de hoogte en volg Marlies

05 April 2017 | Frankrijk, Courgis

Woensdag 5 april 2017, Roffey - Courgis ( 906 - 932 km ).

Na het ontbijt stonden onze geliefde zus Agnes en zwager Ton voor ons Tables d'Hotes. Agnes loopt drie dagen met ons mee en Ton faciliteert een en ander. Vandaag eerst een tocht door korenvelden van Roffey uit over Bernouil, Vezannes en Collan. Daarna kwamen wij in het wijngebied rond Chablis. In de stad Chablis troffen wij Ton weer die voor ons inkopen had gedaan voor de maaltijd, die wij vanavond met zijn vijven in ons Chambres d'Hotes zullen nuttigen.
Vanuit Chablis door zeer uitgestrekte wijngaarden zover het oog rijkt gelopen en uiteindelijk in Courgis aangekomen. Wij verblijven thans in een prachtig Chambres d'Hotes.
Beste lezers jullie kunnen je voorstellen dat wij na aankomst in deze prachtige landelijke locatie direct een flesje Chablis kaptein hebben gemaakt.

• 05 April 2017 - 19:15

Willem:

A votre Sante dan maar........

• 05 April 2017 - 22:19

Adrie:

Proost!

• 05 April 2017 - 22:20

Adrie:

Waar blijft Jaap met zijn verslag?

• 05 April 2017 - 22:29

Bram En Hanny:

Wel heel gezellig zo met z'n vijven! Morgen een mooie tocht! Veel plezier en sterkte weer!

• 06 April 2017 - 13:58

Ans:

Geweldig.... wij wensen jullie een fantastisch loop verder met z'n 5jes voor deze dagen.
    Leuk hoor!
    En ja een CHABLIS gaat er natuurlijk na zo'n tocht wel lekker in...
    Lieve groet voor jullie allen.... van mij...
    Hoop dat het schelpje in de tas mag... zo ben ik er ook een beetje bij.... :-)

• 06 April 2017 - 22:11

Flora:

Wat leuk om te lezen dat Agnes 3 dagen meeloopt. Met veel genoegen lees ik jullie verslagen.
    Als ik lees wat jullie zoal bij je hebben, is dat vast een leer om veel minder mee te nemen als je met vakantie gaat.
    Voor morgen een mooie zonnige wandeltocht met Marlies als middelpunt!!
    Hartelijke groet,
    Jan en Flora